17.05.2013

Gratulerer med dagen!

For en dag! Det har gått i ett og til tider var det litt for travelt, men du og du for en fantastisk dag!!
Guttene har vært eksemplariske og kost seg en hel masse. Begynte dagen med å gå i barnetoget. Vi gikk sammen med guttenes barnehage og Katrine og Tilla var også med. Deretter kjørte vi hjem til mamma hvor vi fikk en herlig og kjempe god 17. mai lunsj og traff på flere familiemedlemmer. Simen fikk hvilt seg og Noah fikk spist seg mett på is.
Deretter kjørte vi til mormor og morfar og traff mer flott familie. Vi fikk deilige kaker og kaffe. Og guttene lekte fra seg på den flotte skolen og lekeplassen som ligger rett ved siden av huset. De var møkkete helt inn til undertøyet/bleien - herlig!! :)
Kom hjem, fikk i guttene litt mat før jeg stelte dem og la dem klokken 18.30. Begge protesterte litt i starten, men de sovnet før jeg var komt ut av rommet (!). Så nå har jeg laget meg litt mat (speltlompe m/philadelphia, pesto og spekeskinke) og Big Bang står klart på tv'en. Det er bare så hysterisk morsomt :) Jeg ler meg fillete av den serien. Helt alene i stuen og ler så tårene triller.. hehe..
Jaja, håper der hadde en flott feiring dere også!? God 17. mai alle :)


 - Anette -

2 kommentarer: