06.05.2013

So you think you can squat?!?

Hadde en fantastisk, beinhard time på Crossfit i dag! Det svei underveis, men jeg klarte å gi jernet..
Øvelsen var som følger:
Jeg gjorde altså de øvelsene som står under B:
Air squats - 35 stk
Push up with release - 25 stk
Air squats - 35 stk
Ground to overhead - 25 stk m/15 kg plate
Air squats - 35 stk
Front squats - 25 stk m/15 kg plate
Air squats - 35 stk
Over head lunges - 1 lap m/15 kg plate
Air squats - 35 stk
Burpees broaadjumps - 25 stk

Dette skulle vi gjøre fortløpende, og vi fikk maks 30 minutter på oss. Jeg kjørte på, og klarte det på 17 min 45 sek. Veeeeeldig fornøyd med det!! Jukset ikke en eneste gang, telte ærlig og redelig. Tok ingen snarveier, bare push'et meg selv til å fullføre.
Jeg har tatt bilde av økten med mobilen, så om noen uker tenkte jeg å kjøre denne igjen og sammenligne tidene. Kjekt å ha noe og strekke seg etter :)
Beina svikter når jeg må bøye meg, men det går likevel.. Tenker å ta en økt i morgen også. Må jo kjøre på mens Ådne er hjemme ;) Ha en flott kveld alle! Nå kryper jeg til sengs :)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar