24.05.2013

Kjempe gode, og sunne blåbærmuffins :)

Her i huset virker verken tv eller Internett - takk Gud for iPhone ;) hehe..
Jeg hadde møte med eiendomsmegler i dag angående salg av huset vårt og vi ble enige om å komme raskest mulig i gang med prosessen. Derfor kommer både takstmann og fotograf allerede tirsdags formiddag. Jaiks!!
Ådne kommer ikke hjem før mandags kveld. Så jeg må få fikset alt før han kommer hjem. Svigerfar ville ha guttene i morgen på overnatting til søndag - jippi!! Så da skal jeg få gjort en hel masse. Regner egentlig med å få gjort alt. Spesielt hage og maling av Noah sitt rom står høyt på agendaen. Ellers må jeg selvfølgelig pakke ned ting og tang og vaske og skrubbe slik at det ser ryddig og pent ut til fotografen. 
Men i kveld.. Da slapper jeg av. Jeg har vært og handlet meg litt varer i dag på sunnkosten. Og i den anledning prøvde jeg ut en oppskrift som stod på baksiden av sukrin pakken. Nemlig muffins. Disse muffins'ene er grove, sunne, har lite kalorier og smaker kjempe godt. I tillegg smalt jeg på et relativt sunt fyll med Philadelphia ost, sukrinmelis og vaniljesukker (økologisk). 
Gode, luftige og utrolig mettende. Hehe.. En og en halv var mer enn nok.  
Hva synes dere?? Så de gode ut?? 




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar