29.05.2013

Snart får jeg møte den nye klassen min!

God kveld alle :)
I dag har jeg vært på kurs i regi av Stavanger kommune. Alle lærere som skal ha 1. klasse neste skoleår var på møtet. Vi var vel 97 damer og 3 menn. Et greit flertall av damer med andre ord!!
Kurset var på Alstor hotell og varte hele dagen. Vi gikk gjennom bokstavinnlæring, lesing, skriving, litteratur og fikk en god del tips på hvert enkelt tema. Det var et nyttig og veldig kjekt kurs.
Neste torsdag er det besøksdag på skolen for de nye 1. klassingene. Da får jeg møte elevene jeg skal ha neste år og jeg gleder meg kjempe masse!! Skal bli utrolig gøy å få treffe dem og sette et fjes på navnene jeg har på listene mine :) Så får jeg håpe jeg lever opp til ungenes forventninger også.
Tiden framover kommer til å gå så utrolig fort - noe den alltid gjør når det er mye på agendaen.
På fredag skal vi ha sommeravslutning med jobb, og på lørdag.. ja, da skjer det noe spesielt som jeg ikke kan nevne nå. Gleder meg til å fortelle :)
Jeg tok et par bilder av maten vi fikk på kurset. Utrolig god buffet med alt du kan tenke deg. Varmt og kaldt, fisk og kjøtt, brødmat og salater.. Nam, nam.. I tillegg var det et herlig dessertbord ;) 
Maten ser jo ikke akkuratt så god ut på bildene, hehe.. Ser ut som alt er bare slengt oppå tallerkenen. Men, men.. Jeg måtte jo bare..

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar