20.05.2013

Too cool for school!

Endelig - jeg har fått trent!!!
Av og til synes jeg det er skikkelig hjernesløvt å bare være med guttene - der.. Nå sa jeg det høyt, verdens verste mor! Synes det er kjedelig å være med sønnene sine.. Men HALLO!! Jeg skifter vel 3 "skikkelige" beier hver dag på Simen, Noah går like mange ganger på do og trenger hjelp med det. Nå som Noah er blitt stor og får mye besøk, får jeg bonus runder på toalettet, for alle er jo 3/4 år og trenger litt hjelp på doen - så hipp hurra for det! Ellers blir det mye repeteringer: "Ja, det er en ball. Det er en hund. En hund. EN HUND. Voff, voff.. Og det er en pusekatt. En pusekatt. KATT! Mjau, mjau".. Av og til kunne jeg brent alle dyre-bøkene vi har her hjemme.
Det er mye kjekt som skjer i hverdagen, men alt er liksom på ungenes premisser. Jeg har også ting jeg vil ha gjort. For eksempel synes jeg det er helt fantastisk å få ryddet av bordet etter vi har spist, men neeeida.. NO WAY! Skulle jo tro de med vilje saboterer "gledene" mine. All kranglingen (de krangler MYE!!!!!), ropingen - Simen er nesten stokk døv tror jeg. Han snakker ikke, han skriker. Han griner ikke, han hyler. Han spørr ikke, han befaler. Han venter ikke, han vil ha det NÅ. 
Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en boksepute hengende i stua. Jeg tror helt ærlig livet mitt hadde blitt litt bedre da. Fått ut litt aggresjon. Så slipper det å komme ut som kjeft, surmulig eller sukk og stønning.
Derfor ELSKER jeg trening. Jeg klarer ikke å tenke på alt hjemme mens jeg trener, for det er nok å tenke på at vekt-stangen skal løftes et vist antall ganger, eller ha kontroll på kroppen etter den 20'ende burpees'en. Nei, på teening får jeg trent fra meg dårlig energi og får tilbake ny energi.
Klarte forresten 3 strikte pull ups i dag - wohoo... og 5 strikte "jente" pull ups :)
Merethe laget i stand en økt - styrkeøkt. Herlig. Slike økter må jeg få mer plass til!
En slik økt krever en pose - en skikkelig kul pose..
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar