28.05.2013

Det kalles Karma...

Nå kan jeg senke skuldrene, ha bena på bordet, gjøre det jeg pleier og rett og slett; ha en normal hverdag igjen. Hvertfall fram til visningen..
Takstmann og fotograf har vært her og det var bare positive ord vi fikk!
Nå har jeg ryddet, vasket og stelt hus og hage til den evige gullmedalje, så dette var kjekt!!
Da de begge var her, stod solen rett på huset og de klare vinduene lyste opp hele huset. Jeg stod i går kveld og pusset vinduene på innsiden og Ådne på utsiden (vi har 18 vinduer...). Vi var ikke ferdige med rydding og pussing før klokken var blitt halv 12. Men du og du som vi fikk igjen for det i dag. Bildene av huset ble flotte og det hjelper utrolig godt at det var ekstra lyst og fint inne på grunn av solstrålende ute. En snau time etter fotografen var gått begynte det å regne og det ble overskyet - KARMA!! :)
Jeg følte jeg fikk ordnet huset slik jeg ville og det gir meg en god magefølelse. Selv er jeg hvertfall slik at bildene teller MYE. Er du interessert i et hus går du inn på det og kikker og lager deg opp meninger før visning. Jeg var hvertfall inne på nettet og kikken mange ganger på huset vi kjøpte. Og Ådne kjøpte jo kun etter bilder, siden han ikke fikk vært med på visningen heller. Det er klart at visningen også har mye å si, men de fleste har nok lagt seg opp en mening før visningen gjennom bildene, og visningen bekrefter bare det du håpet :)
Jeg gikk rundt i huset etter fotografen hadde vært her og knipset litt. Litt jentete kanskje, men jeg følte jeg fikk fram den røde tråden.. 
Jeg er rett og slett lykkelig og glad for øyeblikket <3

- Anette -

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder!! Litt flaks må man jo ha med været!!Lykke til med visning og salg!!!
    - Grete -

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :)
      Nå blir det spennende framover. Vi får holde hodet kaldt og håpe det går "vår vei" ;)

      Slett
  2. Såg knall fint ut! Blir spennende å se prospektet :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk!!
      Nå va jo dette bare detaljer/pynt, men har fått sett et par bilder av huset utendørs og de blei knall fine. ELSKE at solå skein (kan me sei det på Stavangersk??) hehe..
      Det komme ut på FINN på mandag. Men annonse i boligavisen i helgå som: kommer for salg.
      SPENNANDE!

      Slett