26.05.2013

Salte bananer og vill jubel..

Denne dama her kan det å være effektiv!! Svigerfar tok med seg guttene på hytta i går og hadde dem til i dag. Så nå har jeg fått unnagjort en hel masse! Jeg er faktisk veldig imponert over meg selv :)
Som nevnt tidligere kommer takstmann og fotograf tirsdag kl 09. Siden i morgen er en vanlig arbeidsdag, blir det ikke tid til mye da. Og Ådne kommer ikke hjem før i morgen kveld og blir borte hele tirsdagen (selvfølgelig!!!!) på grunn av noen prøver på sykehuset. Så det står på meg å få alt ferdig! Men nå har jeg altså fått gjort så utrolig mye at det er bare finpusset igjen. 
Jeg har; malt Noah's soverom, pakket 8 esker med "ting" som måtte bort før fotografering, rullet bort gulvteppene på guttenes rom, sydd gardiner til vårt soverom, festet ny list over kjøleskapet, klippet alle 3 hageflekkene OG kantet, luket alle bed, lagt pyntebark i bedene og sådd blomster i pottene, skiftet fuge i dusj, kostet innkjørsel og handlet litt pynt til fotograferingen. Ikke verst vel???? Med tanke på at maling av rommet tok 3,5 timer og fugen i dusjen 1,5. Jeg har med andre ord stått på!!
Nå skal jeg legge meg. Er totalt utslitt og det skal bli godt og få hentet inn litt søvn :) ha en flott kveld alle! 





- Anette -

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flink og effektiv du har vært!! Stor klapp på skulderen til deg! -Grete-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Grete, det var koselig :) Ingen ting er kjekkere å få en skrøyt og positive ord!!

      Slett