14.05.2013

Stille før stormen..

I dag har jeg vært effektiv med stor F!
Jeg har fått gjort så utrolig mye, og det er bare så digg!! I tillegg er klokka snart 21, så jeg har litt kveld også - wohoo! 
Hele huset (stemmer, ALLE rom) er blitt vasket, bunadene til guttene henger klare i skapet. Skjortene er strøket, begge buksene sydd opp litt og "bunad" skoene er blitt pusset rene og pene. Ukeshandlingen er gjort (helt fram til mandag) og ukesmenyen henger på kjøleskapet. Jeg har fått trent - jippi! Vært på cafe' med Ådne - kos <3 Og selvfølgelig har jeg fått vært med gull-guttene mine.
Noen dager er bare så.. så.. Hva er ordet egentlig?? Perfekte!?!
Ådne reiser i morgen tidlig, så jeg måtte få unnagjort alt før 17. mai. Typisk, 17 dager ute, 10 hjemme og så reiser han igjen. Liker ikke!!
Jeg vet jeg klager mye til dere ang reisingen til Ådne, men jeg rett og slett bare HATER å være alene! Det er bare så travelt og krevende. Jeg vet at flere har det slik hele tiden, hver dag. Men jeg blir bare ikke vandt til det altså. Og det å måtte skaffe barnevakt for hver minste ting du vil gjøre for deg selv. Jaja.. Slik er det bare. 
Nå har jeg satt meg klar i sofaen med nye blader og litt oppkuttet frukt. Så nå skal denne husmoren slappe av og nyte alt som er blitt gjort :) 
Ha en flott kveld alle!

2 kommentarer:

  1. Låner gjerne de 2 bladene i midten av deg når du er ferdig å lese?

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart det! :)
      rom 1-2-3 har kanon masse bra inspirasjon :)

      Slett