03.05.2013

Waterfall braids

Hvert år når sommeren nærmer seg blir det populært med fletter. Det gjør meg slettes ingen ting, for jeg ELSKER fletter! Det er bare så fint! Jeg klarer fint å flette mitt eget hår, men har hatt kort hår så lenge, at det er først nå jeg synes det begynner å bli fint. Jeg har også ganske tynt hår, så flettene mine blir ikke akkuratt noe særlig tykke. Men.. Jeg fletter likevel :)
En flette som er blitt veeeeldig populær i det siste er "Waterfall braids". Den er jo bare helt nydelig. Spesielt for dem med langt hår og gjerne også med bølger. Så en video i går på YouTube om hvordan du fletter denne typen flette, og har da altså prøvd meg selv på det i dag. Først krøllet jeg håret mitt med krølltang for å få litt mer volum. Og til å være første gang synes jeg ikke det ble så verst :)
Jeg avslutter derimot ikke fletten min på siden, jeg valgte å gjøre det bak. Så når sommeren kommer kan jeg kanskje bruke en blomsterklemme, sløyfe o.l. til å feste flettene sammen bak. I dag ble det bare strikk.
Hva syns dere?? :)


- Anette -

2 kommentarer: