07.05.2013

Oh helliga tirsdag..

Det er tirsdag - fridag, atter en gang. Temperaturen er rundt 12 grader, det er ikke tvil - våren er kommet! :)
Ådne stod opp med de små så jeg fikk ligge og dra meg til klokken ble 07, herlig ;)
Det beste med fridagene mine er at jeg får gjort litt av alt på disse magiske dagene (som jeg liker å kalle dem). Vi får en rolig start på morgenene. Leverer de små i barnehagen rundt 9-9.30 og henter dem igjen klokken 15. Så de får en kort dag og samvittigheten min er god som gull. Heldigvis ELSKER de barnehagen, så jeg vet at de koser seg fullt ut.
Jeg har fått ryddet huset, brettet/vasket litt klær, tatt noen telefoner (som ellers blir glemt i en travel hverdag) og ikke minst:  Ådne og meg har vært og trent. Veldig deilig å trene tidlig på dagen. Da har jeg ettermiddagen med guttene fri og jeg kan legge meg litt ekstra tidlig.
Siden jeg hadde en ganske hard økt i går, måtte jeg gjøre litt om på dagens WOD.

Dette trente jeg:

Del A (3 runder)
Bulgarian split squat - 8x2 med 20 kg
pause 90 sek
Push ups with release - max (17, 17, 13)
pause 90 sek

Del B 
Den populære "Sevens". Høres ikke så hard ut, men fy f...n!! Denne får pulsen opp!  
AMRAP på tid: 7 min.
7 kettlebellswings - 16 kg
7 box jumps
7 burpees

Ikkje akkuratt de beste bildene, men, men.. ;)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar