23.05.2013

Og slik går nå dagene..

I dag har broren min, Kristoffer, også kjøpt seg noe. En flott leilighet ikke langt fra Stavanger sentrum. Haha.. Hva er oddsen for at mamma, vi og broreman kjøper hus/leilighet så og si samtidig?!?!? Sprøtt! Gratulerer så masse til Kristoffer hvertfall :)
Ellers har nervene mine roet seg veldig ned og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn det flotte huset vi har kjøpt. Jeg blar gjennom prospektet og lager meg tanker oppi hodet om hvor safaen, spisebord, bilder, hyller o.l. skal stå. Hehe.. Men det skulle vel bare mangle også?! :)
I morgen kommer megler hjem til oss for å diskutere salgsprosessen på huset vi bor i nå. Det blir veldig spennende å høre hva han har å si. 
Ellers har jeg ryddet og brettet klær, og sett yndlings-serien min "The Big Bang Theory" hahaha.. Det er bare så fantastisk!! Ble ikke ferdig med husarbeidet, men får ta en økt før han kommer i morgen. God natt alle! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar