15.05.2013

Jobben ble tatt med hjem..

Det nærmer seg 17. mai og da synes jeg det er greit å ha alt på G!
Jeg slutter kl 13 på jobb i morgen, så istedet for å sitte til kl 15 (som jeg pleier å gjøre for å planlegge neste uke) har jeg tatt med meg arbeidet hjem og forbereder neste uke her istedet. 
Da kan jeg kjøre til butikkene og handle siste rest før jeg henter gullene i barnehagen.
Når hjernen er kreativ går tiden og plutselig var jeg skrubb sulten. Så jeg har nettop laget meg litt kveldsmat som dere bare MÅ prøve. Speltlompe med Philadelphia, pesto, ruccola salat, jarlsberg ost og spekeskinke. Varmes i ovnen i ca 10-13 min til du ser osten er smeltet og lompen begynner å bli sprø - Nam Nam!! Helt utrolig godt :)
Fant det på Linda Stuhaug sin blogg. Ei fantastisk flott og inspirerende mat-blogger!
Ha en flott kveld alle, her skal det jobbes enda litt mer..
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar