01.03.2013

Cottage cheese m/kylling

Katrine tipset meg om denne retten, og den hørtes så god ut at jeg bare måtte prøve den. Og den var enda bedre enn jeg trodde! Prøver og spise så sundt som mulig, men lar det ikke gå helt over styr. Det som er så kjekt med denne kylling retten er at den er kjempe sunn, god, enkel og kan lages dobbel for så å ha rester til kvelds/jobb/lunsj o.l. Jeg laget en stor porsjon nå, og har masse igjen. Så det blir både kvelds og lunsj i morgen for min del. Nam nam..

Du trenger; 

2 stk kyllingfilet
1 boks cottage cheese (jeg bruker mager)
1 pk fahitas krydderblanding
1 avokado
1/2 rødløk
perletomater (her kan du bruke det du liker. Mais, agurk, paprika ol.)

Kutt kyllingen i små biter og stek den. Bland den med krydderet og ca 2 dl vann. Del avokado og perletomater i biter, rødløken i ringer og legg i en stor skål. Vend inn cottage cheese og kylling.
ENJOY :)
- Anette -

2 kommentarer: