16.03.2013

Velstand og tulipaner

Endelig er sykdom borte, vi er friske alle mann! Ådne er god igjen og har faktsik fått tatt seg en tur til Bergen sentrum i dag. Det eneste var at han har sendt hjem sekken med skoene sine i (!!!) så han måtte gå til byn i tøflene.. hahaha.. Jeg lo så krampa tok meg da jeg snakket med han. Heldigvis er tøflene fine, men.. Haha.. Jeg ler enda! I tøflene.. Fantastisk!
Jeg er utrolig lettet over at det går så bra med han. Det skjer fint lite i helgene på sykehusene, men han kommer nok hjem på mandag. Betennelsen i hjerteposen er helt vekke og det er også betennelsen i magen. Så nå er han helt seg selv igjen og spiser godt, sover godt og bare gleder seg til å komme hjem <3

Det går mye bedre med Simen også. Han får paracet før han skal sove, og sover nå natten gjennom. Så nå våkner han uthvilt og er glad og blid. Det har nå bare skjedd de to siste nettene, men jeg velger absolutt å tro at dette er en ny trend som har tenkt og fortsette leeeenge. Nå må vi bare bli kvitt øreverken hans først, slik at han slipper å ha vondt. Heldigvis er han i godt humør og spiser/drikker som normalt :)

Noah skravler og skravler og skravler og av og til holder jeg på å le meg skakk ihjel av det han sier. Han er så morsom. Han sier alt han tenker på og litt til. Jeg må virkelig bli bedre til å skrive alt som blir sagt.

Ellers har Katrine og Tilla vært her i dag og passet på guttene slik at jeg fikk trent litt i formiddag - DEILIG! Det var på tide. Over en uke siden sist nå. Og svigermor har vært så snill og ha guttene noen timer på ettermiddagen slik at jeg fikk ryddet/vasket huset. Og så fikk jeg sett herrene gå 5 mil. Jippi! For en lørdag. Tulipaner har jeg også fått. Egentlig er det så lite som skal til, men det er så godt når de små tingene løfter dagen så veldig.
Nei, nå er alt bare velstand! Måtte det vare leeenge <3
Ha en super kveld alle sammen!
- Anette -

2 kommentarer: