03.03.2013

Gullguttene..

God kveld alle sammen :)
Her i huset har roen senket seg og jeg er trøtt, så trøtt..
Dagen begynner (alltid) kl 06 og varer til kl 19. Så jeg synes det er herlig og (ekstremt) deilig, befriende, nydelig godt når rakkarungene mine har lagt seg og ikke minst - når de sover! hehe..
De har vært i hundre. Glade og fornøyde, så jeg skal ikke klage.
Søndagsturer har blitt en trend her i huset. Og som siste helg, gikk vi også i dag ut i 9 tiden for å gå laaang tur. Gikk hjem, spiste middag, og gikk ut igjen et par timer. 
Det har endelig blitt varmere i været. Rett og slett vårlig, og da trenger ikke guttene ha på seg vinterdressen. Vårdressen er funnet fram - til Simens ville glede <3
Etter middag, mens jeg tok oppvasken, koste guttene seg i sofaen. "Kom og sitt på fanget mitt" ropte Noah til Simen. Og han gjør jo alt storebroren ber han om og kom og satte seg på fanget. Da fikk jeg knipset noen  bilder av de to nydelige guttene mine: 

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar