22.03.2013

Vi har overnattingsbesøk..

Ådne og Noah er reist på guttetur. Noah var klar allerede i går. Det er bare gutta-boys-gjengen som er reist på hytta. Alle damene måtte fint være igjen med de minste. Og det går helt greit for min del. 
Noah fortjener å få pappa'en litt for seg selv. Og jeg synes det er utrolig koselig å få Simen litt for meg selv også. Frisk for en gangs skyld!! Han er så mye roligere når Noah ikke er her ;) hehe.. Lurer på hvorfor?!?
Det ble derimot ikke bare Simen og meg likevel. Jeg har nemlig den skjønne tant'ungen min Tilla Louise på overnatting. Og til min store overraskelse lekte hun og Simen kjempe godt sammen :)
Normalt er det jo de to store "mot" Simen. Men nå var det altså de to minste som koste seg - kjekt!
Begge gullene sover tungt og godt og jeg har funnet fram en film til kvelden, den siste av Twilight filmene - Breaking dawn, del 2.
Ha en super flott fredagskveld alle sammen!
 - Mamma, og tante Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar