15.03.2013

Hiv 'o hoi..

I dag har jeg vært hos legen med lille Simen. Nå har han vært så mye fram g tilbake med sykdom at jeg ville, atter en gang, få en sjekk hos legen. Og tror du ikke stakkaren hadde dobbelsidig ørebetennelse :-O
Jeg får så vondt inni meg! Vi er heldigvis blitt henvist videre til øre-, nese- hals avdelingen. For nå har han hatt så mye øreverk at jeg vil snakke med øre-ekspertene. Gjerne det blir dren på han også. Vi har hvertfall veldig god erfaring med det på Noah. Men jeg får vente og høre hva de har å si..
Foreløpig er det pencillin kur og paracet som er svaret. Heldigvis er han, tross alt, i supert humør. Han springer, hopper, danser, synger og oppfører seg helt som normalt. 
Noah er frisk og rask og har vært ekstremt oppmerksomhetssyk i det siste. Sikkert fordi Simen har krevd så mye, og siden jeg er alene blir det lite tid til overs til han.. Prøver så godt jeg kan og gi han masse oppmerksomhet når ikke Simen trenger det, men det er ikke så lett. Hadde det vært opp til Noah hadde vi nok lekt fra vi kom hjem fra barnehagen til vi sovnet på gulvet. Han ELSKER rollespill for tiden. Kaptein Sabeltann er jo en hit. Da kler vi oss ut og leker at vi leter etter skattekista. Noah pleier også å fange noen monster, mens jeg må sitte på sidelinjen og synge Hiv 'o hoi. Og jeg har bare med å gjøre som han sier, hvis ikke blir han ganske så sint.. Lurer på hvor han har det fra..?? ;)

 - Anette -


2 kommentarer:

  1. Veldig kjekt å følge dere på bloggen! Kjekt at du skriver innlegg så ofte!! - Grete -

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Grete :) Det var kjekt å høre. Jeg liker veldig godt å blogge. Føler jeg får ut litt steem her ;)

      Slett