12.03.2013

Oldermor sitter barnevakt..

Her i heimen er det fortsatt sykdom i hus! Ikke nok med at Ådne fortsatt (!!!) er på sykehuset, men Simen er heller ikke i form. Sutrete, spiser lite, sover dårlig.. Typisk tann, øreverk eller "noe annet".
Nå er det derimot begynt å gi seg, så jeg får krysse fingrer for at det holder seg borte lenge, veeeldig lenge.
Hadde et møte i dag, midt på dagen, og siden Simen måtte være hjemme fra barnehagen fikk jeg farmor til å sitte barnevakt :)
Det var så koselig! Hun kom med mandariner og druer og gledet seg sånn til å passe på Simen. Han sov da hun kom, og da jeg var komt tilbake fra møtet mitt sov han fortsatt. Hun fikk heldigvis lekt litt med han i siste liten før hun skulle gå, så det var jo endelig godt! Vil jo helst ikke vekke dem heller når de er syke.
Måtte bare ringe neste gang det skulle være noe - og det skal jeg jammen gjøre! Vi har så flinke og friske besteforeldre at de må vi bli flinkere til å bruke :) Både på min og Ådne sin side <3
Simen og meg gikk til barnehagen og hentet Noah i dag, det var så fint vær. Og frisk luft er jo verdens beste medisin. Gikk hjemmenfra klokken 14 og var hjemme klokken 16. Det tar sin tid.. Men Noah gikk hele veien hjem selv, og det er ganske bra gjort. Flinke guttene mine <3
Ettermiddagen føyk avgårde. De var helt ville, og sykdomsfrie, begge to. De var rett og slett våte i håret. Sprang etter hverandre, hoppet i sofaen, dyttet på biler, danset til musikken.. I natt tror jeg de begge to skal sove tungt, godt - og RUNDT!
Klarer ikke slutte å le av dette bildet!! Fantastsik! 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar