09.03.2013

Update fra Bergen..

Våknet til "vanlig" tid i dag klokken 06, men klarte heldigvis å tvinge øynene/kroppen til litt mer søvn. Våknet senere uthvilt og klar for en ny dag. Fikk beskjed av sykepleierne i går om at jeg ikke måtte komme for tidlig. Rundt klokken 11 var fint.
Fikk spist frokost og kikket litt i butikker før jeg tok bussen opp til sykehuset. Da jeg kom inn døren til ådnes rom satt han i stolen og så på tv :) i går lå han strekk ut i sengen og orket ikke vri seg engang, så dette var gøy! :D
Han er kvalmen, men har ikke så mye vondt lengre. Han blir liggende her på sykehuset til han er frisk, heldigvis.
Hadde kjøpt med noen blader og litt godt å knaske på, men apetitten er ikke helt på topp enda. I morgen reiser jeg hjem igjen, men satser på at Ådne ikke kommer så mange dagene etter meg :)
Han ligger for det meste og sover/hviler og det er jo bare bra. Selv har jeg lest masse i dag. Det blir jo tross alt mye venting. Ådne vil helst ha av alt lyset og gardinene igjen, så jeg har lest inntil gardinene og sugd til meg det jeg kunne av sollyset.
Nå kjenner jeg at hodet er glad for at det er kveld. Gleder meg til å treffe Ådne igjen i morgen. Da er han sikkert enda bedre igjen :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar