09.03.2013

Til Bergen i all hast..

I dag har vært en lang dag.
Telefonen ringte klokken 06.10 i morges, og jeg tenkte med en gang at nå hadde noe skjedd. Hvem er det som ringer så tidlig?
Det var en sykepleier fra Haukeland sykehus i Bergen, som ville informere meg om at Ådne var blitt lagt inn i løpet av natten på grunn av smerter i brystet. Jeg ble jo litt lamslått, såklart, men hun beroliget meg med at det gikk greit med Ådne nå. Han var i gode hender. Legen skulle komme innom senere og de skulle oppdatere meg når de viste noe mer.
Timene gikk, som de så ofte gjør på et sykehus. Men til slutt ringte legen meg. Ådne har fått en betennelse i hjertelommen. Slik jeg forstår det, er det den hinnen som ligger rundt hjertet. Dette er ikke farlig, men veldig vondt!
Jobben til Ådne kontaktet meg og ville sende meg til Bergen, og det var jeg veldig glad for! Mamma kunne ha guttene, så baggene ble pakket og jeg kom meg til flyplassen.
Var oppe hos Ådne i 16- tiden. Han er slakk, men tilsnakkenes. Legen kom innom og jeg fikk spurt om alt jeg lurte på. Klokka gikk og Ådne var trøtt og ville legge seg. Så jeg spaserte ned til sentrum, hvor jeg bor, og nå sitter jeg her.. Alene på hotellrommet.. Ådne er på sykehuset og guttene sover hos mamma. Ikke akkuratt slik jeg så for meg helgen skulle bli :/
Håper jeg kommer til en uthvilt og mye bedre samboer i morgen <3





2 kommentarer:

  1. Perikaditt må tas på alvor!! Godt han er i gode hender og at du er i nærheten! God bedring til Ådne! - Grete B. R. -

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Grete :)
      Ja, dette må tas på alvor. Fikk virkelig støkken i meg da jeg hørte at det hadde noe med hjertet å gjøre. Heldigvis er han i gode hender, og heldigvis er han i Bergen!! De er utrolig flinke her på sykehuset. Føler virkelig at han blir hørt og tatt vare på :)

      Slett