18.03.2013

Ny jobb..

Endelig kan jeg fortelle dere noe stort:
I november skrev jeg om en ny skole jeg skulle begynne på.  Jeg trives veldig godt på denne skolen. Jeg er i første klasse og storkoser meg der. I tillegg er det svært praktisk for meg, både med tanke på avstand til jobb og tidspresset med levering i barnehagen.
Nå har det seg sånn, at jeg har søkt om å få fortsette her på denne skolen, i fast stilling. Og det har jeg fått!! Jeg fikk en telefon på fredag om at de kunne tilby meg fast jobb der fra og med neste skoleår. Jippi jippi jippi!
Jeg er bare sååå glad. I dag ble det offisielt på den nye arbeidsplassen min, og jeg var innom min "gamle" arbeidsplass på fredag og ga min muntlige oppsigelse. Dette var selvfølgelig veldig trist, men akkuratt nå er jeg fremdeles litt i ekstase over den kjekke nyheten.
Jeg er blitt kjent med alle de ansatte, og de er bare helt fantastiske alle mann. Skolen er veldig lik den jeg jobbet på tidligere, og det er jo kjempe bra siden jeg var utrolig fornøyd der. Trodde aldri jeg skulle finne en så bra arbeidsplass igjen, men det har jeg altså gjort. 
Heldigvis har jeg ikke sluttet helt enda, 3 mnd oppsigelse. Så det blir nok fortsatt litt skoi med "gamle" jobben fram til da :o) Heldigvis..
Mageknipen er borte, rumlingen har forsvunnet, nervøsiteten er blåst bort og jeg vet med sikkerhet hva som skjer neste skoleår. Jeg er bare så veldig fornøyd og glad og lettet..  Kniiiis....
- Anette -

2 kommentarer: