24.03.2013

Det er helg, søndag og påske!

Det blir ikke stort bedre enn dette! 
Ådne er hjemme og han er frisk. Guttene er friske begge to. De er glade og fornøyde, været er helt supert - skyfritt og sol. Og sist, men ikke minst - det er påskeferie!!
Guttene skal i barnehagen i morgen og på tirsdag, og jeg har en hel masse ting jeg skal ordne. På onsdag formiddag reiser vi til Sirdalen for å besøke bestemor og bestefar (mamma og Torkell) på hytta :)
En ting jeg skal gjøre i morgen er å kikke på ski til Noah. Har prøvd å finne brukt, men ikke hatt lykken med meg der. Jaja, han har jo en lillebror som kan arve, så det gjør ikke noe. Ellers tar jeg med meg pulken og ski selv også. Er jeg heldig vil de sitte begge to og jeg får gått meg noen fine, men sikkert korte, turer jeg også i det flotte påskeværet :) Håper Ådne blir med. Han er egentlig "på" nå, men de har ikke ringt ham enda #krysser fingrer#
Nå er det kos i sofaen med hjemmelaget musli m/gresk yoghurt og akasiehonning og en kopp chai latte. Mentalisten og Ådne venter - spennende!
Ha en flott søndags kveld, i morgen er det mandag - jippi!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar