13.03.2013

The Mentalist..

Noen dager topper det seg! Det er bare så typisk at den ene tingen overlapper den andre og plutselig, uten forvarsel, står du der og har bare lyst å grine.
Her hjemme har det gått i ett de siste ukene. Først var Ådne to uker i nordsjøen, så ble han syk, Simen er syk annenhver dag, våkennetter hver eneste dag de siste ukene, får ikke trent, ingen Anette-tid, boken jeg har begynt på ligger bare og frister meg, husarbeid blir utsatt og plutselig er det så mye som må gjøres med en gang og så bare.. ja.. Står jeg der. Jeg HATER slike dager.
Så er det så mye som skjer på jobbfronten også for øyeblikket. Mye spenninger i luften, nervøsitet og vond mage. Heldigvis er det snart påskeferie!!!
For min del, legger jeg fra meg alt jeg har av arbeid og plikter når slike dager kommer. Oppvasken får fint stå til i morgen, klesvasken tenker jeg ikke på engang, sekken til guttene pakker jeg heller i en voldsom fart neste morgen og matpakkene blir smørt mens guttene ser barnetv.
Det jeg pleier å gjøre på slike dager, er å legge meg tidlig med yndlingsserien min på pc'en - The Mentalist. Da steller jeg meg og laster ned de siste episodene jeg ikke har sett og ser på dem i senga. Nettop sett en episode, en igjen, så er det natten for min de.
Det er hjernesløvt og hovedpersonen er slett ikke vond å se på heller - win win ;)

- Anette -

2 kommentarer: