10.03.2013

Vel hjemme.. dog uten Ådne..

Jeg er kommet meg hjem igjen, men dessverre uten Ådne. Han må nok ligge noen dager til. Egentlig er det bare greit, jeg vil helst ha han på sykehuset til han er HELT frisk. Men jeg håper jo selvfølgelog at han blirt frisk fort fort fort!!
Var litt vondt å reise fra han, men han syntes selv det var greit. Ligger for det meste og hviler og slapper av. Så har han troen på at han snart kommer hjem :)
Mens jeg var der opp hadde jeg mye tid til å lese. Jeg har akkuratt fått lånt en bok av ei på jobb som skulle være så fantastisk. 
Boka heter "The infernal devices - Clockwork angel".
Den har vært 6 måneder på bestselgerlista til New York Times og er blitt solgt i over to millioner eksemplarer. En populær bok med andre ord.
Den handler om engler, demoner, varulver og mer. Hovedpersonene er Shadowhunter's, engler som sørger for ro og orden blant oss mennesker. Det er med andre ord en Fantasy bok og den er utrolig spennende. Jeg har ikke lest så mye enda, men vet at det blir litt kjærlighetsintriger etter hvert ;)
Flere som har lest den??
Jeg er blitt hekta og kommer garantert til å lese de andre også (to til bøker i denne serien, og 4 bøker i en annen serie som handler om så og si det samme har jeg forstått).
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar