17.03.2013

Lykkelig

For en dag, for en dag.. Søndag.
Fikk trent litt i dag også. Svigerfar passet de små. Og da jeg var på trening fikk jeg en telefon fra Ådne - han var på vei hjem. Wohoo.. DEN så jeg ikke komme! 
Etter trening bar det ned til Katrine som hadde invitert oss på boller og kaffe sammen med mamma, Torkell og farmor. Veldig koselig :) De små var, som vanlig, helt ville. Lekte og koste seg. Plutselig ringte det på døren..
"Nå komme pappa'en min" ropte Noah og sprang for og åpne opp."Pappa, pappa, pappa.." roper Simen som også springer mot døren. De var helt elleville da Ådne kom inn. Det er så herlig å se. De ble så utrolig glade at de ikke viste helt hvor de skulle gjøre av seg. Simen ville helst sitte på armen til Ådne hele tiden og Noah ville herje. Tilla ville også herje, men stod fint ved siden av og ventet på tur :)
Det var virkelig godt å få han hjem nå. 24 dager sist han var hjemme, så det var på tide. Jeg tror jeg ble like glad som guttene faktisk.. kniis..
<3 Anette <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar