01.03.2014

Jeg har funnet brudekjole!

For en dag! Jeg har så mye jeg vil fortelle dere, men jeg får dele det opp og ta en dag om gangen. Hadde masse jeg ville fortelle i går også, men så gikk jo timene og plutselig satt vi på NB Sørensen og spiste en 6-retters middag :-0 Som var fantastisk by the way! Mer om det i morgen..
La oss nå fokusere på det viktigste - brudekjolen!
På onsdag ringte jeg rundt til brudebutikker i Stavanger sentrum og bestilte prøve-timer. Nå hadde jeg endelig fri (fra ungene) og anledning til å gå inn og prøve kjoler og ikke tenke på klokken. Jeg gikk alene, og det var egentlig bare greit. Kun mine egne inntrykk og tanker, og tror du ikke det var da jeg fant den!?. Jeg har prøvd så mye kjoler nå, at jeg visste jo hva jeg var ute etter, eller gjorde jeg? Først gikk jeg på Agape. Der har jeg jo vært en gang før, så denne gang var det for å få bekreftet eller avbekrefte de kjolene jeg tidligere hadde prøvd, og så prøvde jeg noen nye flotte også. Videre gikk jeg til Brudesalongen i Stavanger. Der hadde jeg ikke vært før, og ble møtt av ei veldig koselig jente/dame (når blir vi egentlig så voksne at vi kaller hverandre damer??). Hun fant fram kjoler etter mine ønsker og kjoler hun mente jeg kanskje kunne passe. Spennende å prøve noe nytt. Videre gikk turen til Eventyrbruden. En butikk som hadde mange kjoler med masse detaljer på, for dem som gjerne ønsker å skille seg litt ekstra ut? Men de hadde selvfølgelig "vanlige", klassiske brudekjoler også :) Der prøvde jeg alle slags modeller, bare for å være helt sikker på at jeg ga alle en sjanse. Etterpå tok jeg meg en tenkepause og en kopp kaffe. Mens jeg satt der, fant jeg vel egentlig ut at jeg allerede hadde funnet drømmekjolen min. Jeg gikk tilbake til den aktuelle butikken og bestilte en ny prøve-time til i dag. Denne gang ville jeg ha med meg noen. Cathrine ble med meg (og det ble faktisk guttene også siden Ådne reiste i nordsjøen i går) og fikk se kjolen. Hun syntes den var kjempe lekker og at den passet meg, aka Anette :) Noah ble litt flau, men syntes jeg var fin - som en prinsesse sa han <3 Nåhhh.. Simen brydde seg fint lite..
Jeg var ikke lenger i tvil, noe jeg egentlig aldri var med denne kjolen, og bestile den! Bestillingen er lagt inn og brudekjolen min skal være i butikk om ca . 4 måneder. Glad for at jeg er litt "tidlig" ute. 
HURRA! Brudekjolen er i boks, og jeg gleder meg så enormt til å vise den til Ådne, familie, venner og dere :) Men foreløpig holdes kortene tett til brystet. 

<3 <3 <3




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar