13.03.2014

Min ønskeliste..

Egentlig synes jeg det er ganske kleint å skrive ønskeliste. Før jul er jo en ting, men før bursdag.. Og ikke er det så lett heller, for du vil gjerne ønske deg noe litt "spesielt" til 30-års dagen din. Men samtidig må det jo selvfølgelig ikke være for dyrt heller.. Off, nei dette var vanskelig. Jeg har nå hvertfall laget meg en liste over ting jeg veldig gjerne kunne tenkt å kjøpt til meg selv, men som jeg ikke kommer til å gjøre fordi det bare er en måned igjen til bursdagen. MEN.. det betyr ikke at jeg ikke blir glad for en klem, en vin eller treningstøy. Dette var bare det mest spennende akkuratt i dag ;)

Speilreflekskamera. Dette har jeg ønsket meg lenge, men vurderer å begynne å sette av litt penger hver måned evnt. samle opp litt? Det kan ikke være et stort et, for da kommer jeg ikke til å dra det med meg rundt omkring. Merke er heller ikke så farlig. For øyeblikket tar jeg jo kun bilder med mobilen, så det kan jo bare bli bedre mener jeg :) Her er Canon EOS 450D

 Symaskin! Rett før jeg kjøpte meg en forrige måned, men så ble jeg overtalt til å la være. Ønske, ønske, ønske.. Heller ikke denne trenger å være dyr eller best i test. Den må kunne sy fram og tilbake :)

Jeg har begynt å samle på Alveskog serviset til Wiik & Walsøe. Jeg har foreløpig 6 kaffekopper, så her trengs alt det andre ;)

Gryter fra Le Creuset står høyt oppe på ønskelisten. Disse er jo bare helt herlige å se på, pluss jeg har hørt at de skal være helt fantastiske på komfyren :)

Kjøkkenmaskin fra Kitchen Aid. Hvem ønsker seg vel ikke en slik? Det trenger strengt tatt ikke være en Kitchen Aid for min del, men den må kunne elte en bolledeig. Det er det viktigste. Og ha stålbolle!

Jeg har ikke så mye fin interiør i huset mitt (eh.. vårt..). Og lysestakene fra Freemover synes jeg er helt nydelige. Duse farger, stilrent og dekorativt. Ellers liker jeg også veldig godt all dekor de har på Bolia. De har utrolig mye fint der i dus fersken farge og matt maling - ELSK!


Og liker ikke alle jenter pleie til hår og kropp? Det gjør hvertfall jeg! Jeg ELSKER å spandere en skikkelig hårkur på håret, en skikkelig god ansiktrens på fjeset eller en god skrubb til kropp og sjel. Moroccanoil er jeg veldig fornøyd med til håret og foreløpig har jeg ikke funnet noe som er bedre enn Decleor sitt merke innen hudpleie <3



Klokke, rettere sagt en Daniel Wellington klokke. Jeg ønsker meg en i gull med svart eller brun reim. De er så klassiske og fiiiiiine <3


Meeeeen... jeg blir aller mest glad for litt oppmerksomhet, en fin melding, en god klem eller at alle mine kjære og nære vil feire dagen min med meg :)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar