18.03.2014

Kjærligheten er kommet hjem

Ådne er kommet hjem og for øyeblikket kunne jeg ikke vært gladere! Det er fantastisk å ha ham hjemme igjen. 19 dager er en stund altså, og det føles som en evighet. Nå skal han være hjemme minst tre uker, men jeg håper på fire ;)
Guttene var i ekstase da de så Ådne komme ut av taxi'en og jeg kunne lett trekke meg bort og gjøre andre ting. Som for eksempel å dra til Brødrene Pedersen på madla. De hadde nemlig bryllupskveld der i dag. Hadde med meg Katrine og hun hjalp meg å skrive en ønskeliste til bryllupet. Egentlig skulle selvfølgelig Ådne bli med, men det hadde vært grusomt gjort mot guttene at han måtte gå igjen rett etter å ha komt!? Så han skal bli med en annen dag og "godkjenne" tingene på listen, evnt fjerne eller legge til noe. 
Alle som laget ønskeliste fikk en goodiebag til en verdi av ca. 1800 kr. Og dere kan tro det var mye fint oppi den! Blant annet 4 vannglass, lyslykter, champagneglass og en fin glasskål :) I tillegg er alle som la inn ønskelisten sin med i en konkurranse om å vinne et flott kaffe serviset til en verdi av 8500 kr! Vinneren vil bli kontaktet i morgen - krysser fingrene!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar