02.03.2014

A la carte på NB Sørensen

God kveld!
Her sitter jeg med stål på øyelokkene (det føles hvertfall slik..) fordi jeg er så innmari og sabla trøtt! Men jeg MÅ bare få dele noen bilder med dere fra da vi var og spiste på NB Sørensen i 2. etg på fredag. Det var en fantastisk flott kveld med noen av de flotteste folkene jeg kjenner :) Mamma fylte jo året tildigere i år, og hadde i den anledning lyst å ha oss med ut på restaurant. Men med tre mannfolk/gutter(?) som jobber i nordsjøen er det jo helt umulig å finne en ledig kveld hvor det passer for alle. Jaja, vi feiret det hvertfall på fredag, men dessverre måtte Ådne og Eirik utebli :( 
Mamma, Torkell, Katrine, Kristoffer, Ingerid, onkel Christian og meg selv klarte å sprite opp kvelden til de grader og gikk stapp mette og fornøyde hjem når klokka nærmet seg leggetid (kl. 01.00!).
Jeg legger ved menyen, bilder av maten (selv om de ble litt mørke og uskarpe) og selvfølgelig et bilde av meg selv :) 

Tusen hjertelig takk mamma for en helaften jeg aldri vil glemme <3

MENY

Kalvetartar, eple & østers 
Veal tartare, apple & oysters
Kongekrabbe, fennikel & grapefrukt
King crab, fennel & grapefruit
Piggvar, kål & karri 
Turbot, cabbage & curry
Skrei, erter & västerbotten
Cod, peas & västerbotten
And, gulrot & tindved
Duck, carrot & sea buckthorn
Solbær, sjokolade og salte mandler
Blackcurrant, chocolate & salted almonds
 

 Selfie deluxe ;-p
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar