21.03.2014

Freddan folkens!

Ådne kom hjem tirsdags ettermiddag etter å ha vært ute i 19 dager. Det er faktisk kun den tirsdagskvelden vi har hatt sammen, og neste blir ikke før i morgen. Vi hadde jentekveld på onsdag, i går så Ådne film hos søskenbarnet sitt, i dag er han ute med gutta boys og neste helg - da reiser han til Oslo og blir borte fra fredag til søndag. På torsdag neste uke skal jeg på kino (jippi) og med det kan jeg fastslå at det er lite vi får sett til hverandre. Det er travelt å være sosial og ha det gøy, men vi må passe på litt også. Jeg blir nemlig riv ruskende gal av å være alene, så for vår egen sikkerhet bør vi begynne å sette av kvelder til hverandre. 

Ellers er det ikke så lenge til feiring! Det kommer til å bli helt topp. Vi kommer mest sannsynlig til å være her hjemme. Fant ut at vi har plass nok, og det gjør egentlig alt litt lettere. Vi får ommøblere litt i stua og bruke all den gode plassen vi har. Da skal vi nok klare å lage både et dekket bord og dansegulv - Ja, klart jeg skal ha dansegulv! Hæla i taket sier jeg bare ;)

Siden jeg ikke er så glad i å se på tv, guttene sover, Ådne er ute og jeg sitter her alene i stua, har jeg tatt fram boken min. Det er ikke en ny bok denne gang. Jeg har lest den før. Jeg har faktisk lest hele triologien før, men nå var det tross alt rett over et halvt år siden sist så det var på tide. Fifty shades kommer aldri til å bli kjedelig! Og når jeg kjeder meg - da tar jeg fram telefonen og fyrer i gang noen selfies ;)

God fredags kveld alle!


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar