10.03.2014

Snart 30!

Jøsses!
Om en måned blir denne dama her 30 år folkens - 30 ÅR! Det er jo helt sykt! Jeg kjenner meg ikke en dag eldre enn 19 og føles ikke eldre heller. Jeg husker hvor stor gleden var den dagen jeg troppet inn i 20-års puljen. Salte bananer, DA følte jeg meg voksen da.. hehe.. Lille droltungen. Lite visste jeg om hva som ventet meg de neste 10 årene. Men gjett om jeg er fornøyd med alt som har skjedd. Jeg har det godt, bor godt, har en helt fantastisk flott familie og en jobb jeg elsker. Høres kanskje veldig klisje ut, men det er helt sant. Jeg er på en god plass i livet mitt, så det å bli 30 gjør meg slettes ingen ting. Men, men.. her sitter jeg - tøff i trusa. Bare vent til selve dagen kommer. Da sitter jeg vel med snott ned på knærne, hovne, røde øyne og river meg i håret "Hvorfor? Hvorfor måtte denne dagen komme?" Hahah.. 
Jeg bestemte meg for å feire 30-års dagen min med et smell og begynte såvidt litt planlegging før jul. Helt til Ådne fridde. Da la jeg egentlig alt på is. Heldigvis, takket være Kathrine og Ragnhild på jobb, ble jeg overtalt til å feire den likevel. Jeg ville nemlig ikke gjøre det fordi vi skulle jo snart ha en stor (og dyr!) fest uansett. Men serriøst - man blir jo bare 30 en gang. Nei.. det skal feires med raketter og sang, musikk og dans, mat og vin, disco og photo booth, konkurranser og leker. Jeg LEKER ikke når jeg først går for noe! ;) 
Igjen har jeg funnet masse, masse kjekk inspirasjon på Pinterest. Det eneste jeg er usikker på er maten. Hva skal jeg servere?? Det kjekkeste hadde jo vært tapas, men tapas tar utrolig mye tid. Det er så mange retter å lage. Og du tror alltid du velger det letteste, kjappeste og beste. Men så ender det med tidspress og kaos. Hvis jeg kjøper blir det så utrolig dyrt! Har noen gode tips? Jeg tar imot alle tips med store, vide, åpne armer :0)

Hvorfor jeg har skrevet engelske tekster på bildene vet jeg ikke? Jeg var nok langt borte i min egen verden da jeg klippet og redigerte og satte collagene sammen. Men ikke si at du ikke kom i fest humør av disse bildene? God musikk, masse folk og noe godt i glasset. Wiiii.. Jeg gleder eg masse - masse! 





- Anette -



2 kommentarer:

  1. Eg syns du ska spør gjestene om at alle tar med ein tapasrett hver.. ALLE like tapas, og det e klart at du kan ikke lage tapas te så mange personer heilt aleine. Også lage du et par retter, pluss at du står for velkomstdrink, jelly shots, kake... Evt så går det kanskje an å grilla hvis været tillate det? Grillmat koste ikkje allverdens. Går jo åg an å bestille mat, men det e ganske dyrt

    SvarSlett
    Svar
    1. Vett du.. eg har og tenkt på grilling! :)
      Satt og snakte om det på jobb i dag. Og det kan jo fort få fram påskefølelsen og hvis veret tillate det ;)
      Det blir enten tapas eller grilling. Mest sannsynlig sistnevnte.
      Takk for tips! :)

      Slett