27.02.2014

Endelig ferdig - tikk, takk!

Tenk, det tok meg nesten 2 måneder å bli ferdig med klokken min, men.. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! I dag har jeg malt ferdig de siste tallene på min nye "vegg-klokke". Til jul, av farmor og farfar, fikk jeg Karlsson´s Little Big Time Arrow. Som rett og slett kun er to visere. Du kan velge å bare henge dem rett opp på veggen og ikke gjøre noe mer med dem, men ikke jeg.. Jeg fikk det for meg at jeg skulle male talllene på selv. Grunnen var enkel: jeg ville ha en STOR klokke. Og det ble den til slutt :)
Vi hang først opp viserne, før jeg begynte å måle litt og tegne sjablonger. Jeg fant ut hvilke tall jeg ville bruke og laget de alle i samme høyde og bredde. Deretter klippet jeg dem ut, teipet dem på veggen og tegnet rundt med en gråblyant. Helt til slutt har jeg malt inni tallene med grå veggmaling :)
Den er ca. 1,2 meter bred fra 9-tallet til 3-tallet, så stor ble den ja. Selv er jeg veldig fornøyd med resultatet. Til å ha under har jeg funnet meg en lekker skjenk jeg skal ha. Da blir det perfekt :)


Slik ser viserne ut, av merket: Karlsson´s Little Big Time Arrow
Den ferdige klokken min <3


Slik ser den altså ut i stuen:


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar