20.03.2014

Askepott-maske

God kveld! Jeg har vært og snopa meg litt luxus. Var på Koch hudpleiesalong og fikset brynene mine (voksing og farge) og da kom vi til å snakke litt om behandlinger som gir glød og frisk hud. Litt angst for å bli 30 kanskje?? ;)  Jeg fikk hvertfall tips om å prøve bryllupspakken som de fortsatt hadde tilbud på, også kalt Askepott-masken. Det er en skrubb og peelingmaske til fjeset som skal gi deg frisk hud som gløder. Den er for alle hud typer, og kan brukes en eller to ganger i uken. Hun sa at hun selv brukte den hver gang hun skulle på byn, på fest, litt flottere selskaper og finere tilstelninger og at det ga henne en utrolig fin glød til fjeset. Tidligere har disse to produktene kostet 1010 kr tilsammen, men nå er de nedsatt til 570 kr. Da får du også med en liten dusj såpe og body lotion. De skulle vist være drøye i bruk og du hadde dem en god stund. Jo mer du bruker dem, jo flottere hud - mente hudpleieren.
Jeg har nettopp fått litt ekstra penger på konto, litt forsinket lønn fra da jeg var praksislærer i oktober (!) og hadde disse kronene å spandere på meg selv. Jeg skal skrubbe og peele i løpet av helgen, for det var ikke så bra å peele rett etter voksing av bryn. Gleder meg! Litt luxus gleder må man jo ha i hverdagen :)

Ellers nyter jeg dagene med Ådne hjemme <3 Ble litt nedtur da jeg fant ut at han reiser til Oslo neste helg :( Typisk! Så foreløpig har vi fått en kveld sammen, og neste blir på lørdag. Ådne skal nemlig ut i morgen med gutta boys. Ville jo helst hatt han for meg selv alle kveldene, men jeg må nok (dessverre) dele. Men, men.. Han er i det minste hjemme og DET er jo det beste!



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar