28.03.2014

De siste dagene..

...har flydd avgårde. Det er så rart, for når Ådne er i nordsjøen, og jeg er alene med guttene, er jeg en Duracell mamma som har det meste på G og sitter ikke stille før ungene er lagt OG huset er ryddet. Men når han er hjemme, ja da sovner jeg rett som det er på sofaen før klokken er blitt ni og kan fint sovne et par timer før jeg våkner og kryper ned trappene og opp i sengen. Og de siste dagene er ingen unntak! Det har jo vært så flott vær også, så vi har vært mer ute enn normalt og det gjør deg jo ofte litt trøtt det også. Vi har grillet to ganger denne uken. Andre gang var på torsdag, hvor både Katrine, Eirik, Tilla Louise, mamma og svigerfar kom på besøk. Da dekket vi bordet og satt rimelig trangt, men det var utrolig koselig. Og maten smakte heller ikke så verst ;) Greit å øve seg litt til selve bursdagsfeiringen.

Ellers har vi også vært mye ute på jobb - heldige meg!  Og turer har det blitt mange av. Har alltid telefonen med meg, tilfelle noen å ha tak i meg eller noe skjer og vi trenger å ringe. Og da klarte jeg ikke dy meg med å ta et bilde. Fra toppen av Ospeberget (2 minutter gange fra huset vårt) så vi helt ut til Kvitsøy. Vindstille, skyfritt og sol = perfekt dag på jobb! Gubba men jeg simpelten elsker jobben min, jeg er heldig som får gjøre det jeg gjør <3

I dag har vi hatt sosialkveld med jobben. Først bowlet vi på Harbour - hvor jeg vant første runde by the way. Deretter gikk turen videre til NB Sørensen hvor vi spiste hamburger. Selv valgte jeg heller en sandwich, og noen hadde også fiskesuppe. Ådne er reist til Oslo, og jeg er derfor alene i helgen. Så det ble en tidlig kveld på meg og en alkoholfri kveld. Nå skal jeg straks hoppe i seng for dagen i morgen begynner nok like tidlig som normalt. Og med det fantastiske været de har meldt (10 grader, skyfritt og sol) kommer vi nok til å være ute hele dagen.

Ha en flott kveld alle!

Grillings på torsdag:

Utsikten fra Ospeberget:

Bowling i kveld, resultetet første runde:


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar