12.03.2014

En to-årings regler

Reglene til en to-åring er enkle og lite kompliserte - så lenge alt går på skinner. Er det en annen to-åring i nærheten som følger de samme reglene, og det gjør de jo selvfølgelig, da er du garantert trøbbel. Da er det litt førstemann-til-mølla prinsippet, ellers går det videre til den-sterkeste-vinner prinsippet. Jeg kan lese hver eneste regel under og jeg ser for meg alle gangene dette har skjedd med både Noah og Simen. Noah har jo vokst seg fra det, men dette folkens - dette er de reglene Simen opererer med den dag i dag.

En to-årings regler

1. Hvis jeg liker den, er den min.

2. Hvis jeg holder den, er den min.

3. Hvis jeg kan ta den fra deg, er den min.

4. Hvis jeg hadde den for en liten stund siden, er den min.

5. Hvis den er min, må du aldri tro at den kan bli din, på noen måte.

6. Hvis jeg lager eller bygger noe, er alle delene mine.

7. Hvis den ser ut som min, da er den min.

8. Hvis jeg så den først, er den min.

9. Hvis du leker med noe og du legger det fra deg, blir det automatisk mitt.

10. Er den ødelagt, er den din.





- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar