29.03.2014

Dagstur til Sør-Hidle

Morgenen startet brått kl. 05.50, og jeg kan med hånden på hjertet si at det gjorde både fysisk og psykisk vondt å stå opp! Heldigvis var jeg ikke så alt for sent hjemme i går, ellers hadde jeg nok ikke fungert i dag.
Vel vitende om at de hadde meldt fantastisk vær til i dag, visste jeg at vi kom til å være mye ute, men en dagstur til Sør-Hidle var ikke planlagt før jeg snakket med mamma og Katrine i morges. Spiste frokost før vi pakket med oss litt skift og kjørte til Hundvåg (der båten står). Klokken 11 var vi på vei og både store og små gledet seg :) Ungene blir helt i ekstase hver gang vi kommer fram. Det er ingen ting som er kjekkere enn en hyttetur ved sjøen i flott vær!

Etter en god lunsj og noen timer nede ved sjøen satte vi snuten hjem igjen. Noe Noah taklet dårlig. Det var jo så mye han ikke hadde fått gjort enda. Da var jeg ganske lur og sa: "vet du, pappa skal ta dere med på hyttetur neste helg. " Nå må jeg bare huske å fortelle det til Ådne når han kommer hjem i morgen...

Ellers var de helt puddinger begge to etter vi var kommet hjem. Middag, leke, kvelds, seng - voksen tid! Må de sove leeeeeeeenge i morgen!

Idyll <3

Fiskestenger må vi kjøpe flere av :)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar