25.01.2014

Min reddende engel..

Det er en ting her i huset vi er ekstremt glade i, Ådne og meg. Og det er kaffemaskinen vår. Den integrerte fra Siemens. Det beste med helgene er å kunne stå opp og drikke en kaffe i "fred og ro". Nyte en kopp med svart kaffe, kaffe latte eller en cappuchino. Det er virkelig noe av det beste med helgene - uten tvil! Velg type, trykk på knappen og hør kaffebønnene bli kvernet, lukte den ferske og fantastiske lukten av nytrukket kaffe og ikke minst smaken. Jeg er faktisk så glad i kaffen min om morgenen at jeg tror jeg er blitt avhengig? Til og med i ukedagene tar jeg med meg en stor kopp med kaffe latte til jobb. Helst i glass, for det smaker best. Så går jeg nedover gaten her, med et stort cafe' glass med latte - på vei til jobb. Faktisk gleder jeg meg allerede til i morgen tidlig, bare fordi jeg da skal lage meg en stor latte. Er ikke det enkel glede, så vet ikke jeg?! Tenk at dagen kan bli så mye bedre av en kopp kaffe! 


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar