09.01.2014

Kjoleprøving med mine forlovere..

Dere leste riktig. Jeg har vært og prøvd brudekjoler OG jeg har fått meg forlovere. Jeg har valgt meg ut to: Ine og Katrine.
De to som kjenner meg best i hele verden. De to som alltid har vært der for meg og de to som står meg aller, aller nærmest <3 Dette kan ikke bli annet enn bra! :) Ine møtte opp med champagne til og med, så dette ble virkelig stas :)
Og kjole.. Wow.. Det gjorde inntrykk å prøve dem på. Har jo sett mange flotte, og ikke flotte, kjoler opp gjennom årene. Men, plutselig, å stå der foran speilet og se sitt eget speilbilde MED en brudekjole. Jeg kan bare ikke få sagt det nok - jeg gleder meg!!!
Den type bryllupskjole jeg falt for i dag var egentlig noe helt annet enn det jeg hadde sett for meg. Jeg har ikke bestemt meg og jeg er ikke ferdig. Vi kom så sent i gang at jeg fikk ikke prøvd mer enn 4 kjoler. Så vi skal tilbake dit på tirsdag. Så får vi se, men jeg er ikke i tvil om at jeg skal finne drømmekjolen. 
Viser ingen bilder fra kjolene eller prøvingen. Noen kort holder jeg tett til brystet, men champagnen derimot - wohoo! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar