26.01.2014

Hu'h hei kor det går..

Denne helgen har virkelig gått unna! Det har skjedd noe hver dag, hver time nesten. Det er jo utrolig gøy, så jeg skal ikke klage :) men jeg må ærlig innrømme at det var litt nedtur å finne ut at det var søndag i dag, istedet for lørdag. Hater når det skjer! 
På fredag hadde Ragnhild på jobb invitert hjem til festlig lag. Alle tok med litt mat hver og sammen ble det jo et helt koltbord - herlig!
Lørdags formiddag var det skøyteskole. Siden Ådne hadde vært på årsfest kvelden før, var det bare guttene og jeg. Vi ble en ekstra time etter skøyteskolen var ferdig og gikk på friskøyting. Kom hjem til en fortsatt redusert samboer. Fikk melding av mamma om at det var ferske kanel i svingen hjemme hos henne. Vi snudde omtrent i døra. Katrine, Eirik, Kristoffer, Ingerid, mamma og Torkell var der også - hele gjengen med andre ord :)
I dag har vi også vært på farten, men til en forandring har også Ådne vært med ;) hehe.. Først var vi på formiddagsbesøk hos Jone, Rebecca og Adele. Da klokka nærmet seg 13 dro vi hjem og pakket bag og nistemat før vi igjen satte oss i bilen og kjørte til Sørmarka arena for å skøyte. Rebecca og familien ble også med. Har aldri vært der før, og jeg tror ikke jeg kommer til å gå der med det første heller. Alt for dyrt. Kostet 300 kroner å komme inn! Skøytene jeg leide var vonde-som-fy, og kostet nye 50 kroner, for ikke å glemme hjelmen til 20 kroner. For to timer på isen synes jeg 370 kroner var litt vell mye. I tillegg var det helt kaos. Fikk ikke parkering, alt for mye folk, lite sitteplasser og dårlig skøyteis. Da vil jeg mye heller anbefale DnB Arena. Og det er uten tvil der vi kommer til å gå framover. Kjørte videre til mormor og morfar hvor vi ble helt til kvelden. 
Vel hjemme sovnet de kjapt, alle 3, og nå sitter jeg her alene i stuen med en varm epletoddy, fyr i peisen, OneRepublic på anlegget, data'en på fanget og nyter litt stilhet <3



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar