12.01.2014

Full og tull..

Djeezes.. Det tok meg hele TO dager å komme meg til normal form igjen! Etter, det jeg vil tørre å påstå, en rimelig fuktig tur på byn kan jeg endelig spise og drikke som normalt.
Katrine fyller altså 26 år i morgen (spørr du henne sier hun fortsatt 22...) men det ble feiret med stor F på fredag. 13 jenter under samme tak, jeg mener: Halllloooo... Vi ber jo om det ;)
Det var knall gøy! Alle snakket med alle (eh.. tror jeg..) og vi fikk champagne med jordbær til velkomstdrink og gele'shot senere på kvelden. Siden jeg bare hadde en vin med meg, syntes jeg det var svært fornuftig å hive innpå med gele'shots. Da vi kom til byn satte vi oss på Timbuktu og feiret med en champagne. Etter en Mohito, 4 glass vann, en pølse med "alt" og fire timer senere var jeg hjemme. Klokken var vel blitt 04 tenker jeg. Men så kom lørdagen - POW! Skallebank, stiv nakke, kvalme og dårlig ånde. Jeg var ikke helt forberedt på den. Heldigvis kom Ådne hjem fredags kveld, men han hadde jobbet natt en hel uke, så han ville legge seg litt når klokken ble 9. Men jeg hadde ikke sjans. Reiste meg og måtte springe rett inn på badet. Mens jeg lå der og snakket med do-vannet, laget jeg meg noen tanker:
Jeg skal aldri mer drikke alkohol - ALDRI!
 Men så, da jeg fikk tørket meg om munnet og lagt meg forsiktig ned i forsterstilling på gulvet, rundt doen, begynte glimt fra kvelden å dukke opp. Først kom glimtet som ga meg svaret på hvorfor jeg hadde så innmari vondt i nakken, og det var fordi jeg skulle ta fart (selvfølgelig) og hoppe bort på dansegulvet. Men det var vått og fult av isbiter og vann, så istedet trynte jeg! Jeg falt rett i bakken, baken først, så hodet og helt til slutt traff beina gulvet. Dere kan jo tenke dere hvordan det har sett ut. Jeg husker at jeg holdt på å le meg ihjel der og da, men på badet kjente jeg at jeg krympet meg. Det hadde ikke gjort vondt, men tydeligvis hadde det gått ut over nakken. Mens jeg ligger der på baderomsgulvet og skjemmes, begynner jeg plutselig å le. Plutselig dukker nok et minne opp i hodet, men denne gang var det ikke av meg. Det var nemlig ei på festen som ikke fikk komme inn fordi hun var så full.. haha.. Jeg trodde jeg skulle le til jeg brakk meg på ny. En hel gjeng med jenter på byn, i aldersgruppen 26 - 32 år, som faller, blir nektet adgang, danser robotdansen, skåler, ler og koser seg. Nei vet du hva?  Alkohol eller ikke alkohol, vi koste oss.

Dagen derpå...

- Anette -

6 kommentarer:

  1. Kem? Kem så ikje fekk komma inn?

    SvarSlett
  2. Du må slutta å drikka som om du va 18 og russ vettu... ;D
    Og det gjelde i aller høyeste grad for hu som ikkje fekk komme inn på byen åg. For ein gjeng!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Eg syns jo egentlig ikkje eg drakk så mye heller. Det e jo nesten det versta ;-P

      Slett
  3. Hahahahaha eg ler meg ihjel!!! Det va litt av et syn det ja når du fór i gulvet! Løye der og då, men ikje fullt så løye når en skade seg :( Håpe nakken komme seg fort ;) Men en awsome kveld, UTEN TVIL! Tror me eide d dansegulvet :D hoho

    SvarSlett
    Svar
    1. Nakken e nesten god igjen, så det gjekk greit.. Denne gang ;) høhø...

      Slett