30.01.2014

Inspirasjon til hjemmet..

Jeg vet jeg skriver det ofte, men jeg kan bare ikke få sagt det nok: Jeg ELSKER pinterest! Det tok litt tid å komme skikkelig inn i det, men plutselig gikk det opp et lys for meg og nå er jeg hekta. Jeg er inne hver eneste dag og søker på både det ene og det andre. Her i huset mangler vi oppbevaring, bilder, pynt og annet diverse som kan fylle ut de tomme rommene våre, spesielt denne tomme stuen. Og nå har jeg funnet masse, masse fine tips til ting jeg kan lage selv. Jeg elsker nemlig å lage mine egne ting. Det må være enkelt, jeg gir opp om det blir for avansert. Men maling av kongler, kle en skjenk i plank og pynte greiner med maling og lys - det skal jeg klare.
Viste Ådne bildene, og han syntes også det var masse fint. Vi er begge glad i natur og duse farger. Ådne er også glad i svart høyglans og glass, men jeg tror det har gått op et lys om at dette slettes ikke er så praktisk når man har små. Jeg likte veldig godt den rammen hvor de har klippet ut hjerter av plasser de har vært sammen, eller bildene som er hengt opp i en sirkel, eller bjørkestubbene som har fått litt pastell maling på toppen og fungerer perfekt som et avlastningsbord.
Ser dere noe dere likte? :)





- Anette -

3 kommentarer:

  1. Åh Pinterest e fantastisk!! Om du trenge meir bryllupsinspo e etsy.com, stylemepretty.com sider jaffal eg kan sitta å scrolla i timesvis ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Etsy har jeg en egen app med på mobilen. Men stylemepretty var supert - takk!
      Og gratulerer med forlovelse du også! Kjempe kult at du fridde selv :)
      Klem

      Slett
    2. Hehe, tusen takk :) Selvgjort e velgjort! God helg :)

      Slett