16.01.2014

En liten tur ned i kjelleren..

Noen dager skinner sola, andre dager regner det. I dag er en regndag. Av og til våkner jeg og kjenner på meg at dette er en dårlig dag. Da vet jeg at det kommer til å skje noe dumt eller vondt, rett og slett fordi at jeg tar ting veldig til meg på dårlige dager. Og jeg hadde rett..
Derfor visste jeg at det måtte bli en rolig ettermiddag. En ettermiddag som ikke krevde høyt tempo eller høyt støynivå. Jeg ringte Katrine og spurte om hun og Tilla ville komme på "kino". Og det er klart de ville! Etter middag fant vi fram litt chips og poppet popcorn, satte oss ned i kjellerstuen og så istid. Veldig koselig. Simen satt fint helt til popcornet var spist opp, men heldigvis var Tilla også ferdig, så de lekte selv på rommet. Etter at gjestene våre var gått, var det kvelds og sengen. Og nå sitter jeg her, i stuen, men det føles som jeg er nede i kjelleren...



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar