07.01.2014

Fram og tilbake..

Heisann og hoppsann :)
Her i heimen begynner ting å bli som normalt og Noah er mye bedre. Jeg har egentlig gått rundt og tenkt at i morgen er han frisk nok til barnehagen, men etter å ha tenkt meg enda litt mer om blir det nok en hjemmedag i morgen også. Det er jo faktisk bare to døgn siden vi var på legevakten og fikk beskjed om at det var lungebetennelse. Så en dag til med rolige aktiviteter gjør nok gutten godt. Heldigvis har han ikke feber og han hoster lite, men med en gang han blir anpusten kommer hostingen og harkingen. Så en rolig dag er nok gull verdt!
Ellers har jeg benyttet meg av at jeg er hjemme på dagtid og faktisk har tid til å ta litt telefoner. Så jeg har snakket med mange forskjellige folk (prest, catering, ansvarlige for lokaler) angåede bryllupet. Og jeg kan fortelle dere at vi er i gang med planleggingen! Jeg sier ikke mer før ting er helt avklart. Men det er nok ikke så lenge til før vi vet en eksakt dato <3

Da jeg skulle legge Simen i kveld, ville Noah bare vente oppe i stuen. Jeg så han var trøtt, så det kom ikke som et sjokk da han lå og sov, midt på gulvet, oppå bamsen når jeg kom opp igjen. Jeg løftet han opp og bar han ned. Da sa han "du e' så snille med meg mamma"   

¤SMELT¤

<3 <3 <3


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar