27.01.2014

Husfar poeng til Ådne!

I morges fikk jeg meg en herlig overraskelse. Her skal dere skal få høre hvorfor.. 
Siden Ådne kom hjem på torsdagskveld, har han vært rimelig fraværende. Han har jobbet natt i 19 dager, og det tar tid å komme tilbake til normale rutiner igjen. I tillegg ødela han rutinene endas verre ved å dra på årsfest med jobben på fredag og ikke legge seg før kl 05, for så å sove til kl. 13. Fra min side synes jeg selvfølgelig dette er pyton. Når han først er hjemme, vil jeg jo veldig, veldig, veldig gjerne ha en partner som er 100% tilstede og kan være med og avlaste både morgen og kveld. Meeeeeen.. Så kom nå denne morgenen da. Siden han la seg kl. 20 i går, var han uthvilt og våken kl. 05 (!!!!) i morges. Da stod han opp og lagte frokost og lunsj til oss alle mann. Guttene fikk en tallerken med skiver, valnøtter, gulerøtter, kokte egg og druer (se bilde under) som var blitt et morsomt "ansikt". Gjett om det falt i smak da?!? Til meg hadde han kokt egg og laget smørbrød med eggeskiver, skinke, agurk og kaffen stod klar. 

Gubba men jeg er glad i den mannen altså! <3

Han la ut bilde på Instagram hvor han hashtaget det med: 
#frokostallapappa#kidsåecrazy#tidligmorgenslukkersorgen#jatilbarnehagepålørdager




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar