24.01.2014

Min forlovede er kommet hjem.

Vi satt og ventet og ventet i går, guttene og jeg. Han skulle nemlig egentlig komt hjem kl 14. Så fikk jeg melding om at det ble utsatt til kl 17. Han kom inn dørene kl 18.10. Da hadde guttene ventet seg ihjel og jeg hadde atter en gang gått i "fella" med å fortelle dem at pappa'en kommer hjem noen timer for tidlig. Lekse til meg selv: ikke si han kommer hjem før meldingen om at han har landet på sola tikker inn! 4 timer å vente, er akkurat 3 timer og 59 minutter for lenge.
Guttene ble helt ville da de så han. Med unntak av en lørdag, har han faktisk vært ute i 19 dager. Så det kjentes godt for alle parter å få han hjem nå. 
Etter at guttene ble lagt, spiste Ådne og meg ferske reker. Det er bare sååååå godt! 
Ellers er alt som normalt. Ådne skal på årsfest med jobben og jeg skal ut en liten tur med jobben selv, så svigermor skal sitte barnevakt i kveld. Like greit å begynne helgen med dobbel-booking ;)




2 kommentarer:

  1. Hei Anette. Du, jeg lurer veldig på denne låven som dere skal ha bryllupsfesten deres - hvor ligger den? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Malin :)
      Er du kjent på Sunde? Den ligger ikke langt fra Sunde barneskole. Nesten rett bak Statoil'en :) ligger nesten midt i et boligbyggelag, samtidig som den vender mot bare åkre :)

      Slett