27.10.2013

En laaaang, men effektiv høstdag..

Her i huset startet dagen kl 04.20!! Så at jeg fremdeles er våken er et under. Sovnet "heldigvis" kl 17 (og sov en hel time) og det har nok "reddet" meg..
Jaja.. Vi har hvertfall vært effektive. Eller, JEG, har hvertfall vært effektiv. Stod som nevnt opp før fuglene, laget koselig frokost med eggerøre og full pakke, kledde på oss og gikk tur til en barnehage. Der kom også Rebecca og Adele og lekte med oss. Gikk hjem igjen. La Simen. Siden Ådne måtte pakke og være hjemme uansett, dro Noah og meg til bestemor. Der hadde Tilla sovet i over. Gikk ned til byen og spiste boller og drakk kakao på cafe. Gikk hjem igjen. Lekte på en lekeplass rett utfor bestemor sitt hus. Der tok mamma og jeg flatt av. På et tidspunkt hang jeg faktisk opp ned på vugga, og mamma ble "slengt" i bakken fordi hun fikk latterkrampe og ikke klarte å lande på beina. Hahaha.. Det var et syn skal jeg si dere!!!
Kjørte hjem igjen og fikk laget middag - kjøttkaker. Sovnet på sofaen. Lekte en liten time til før jeg stakk ned på jobb og gjorde ferdig litt retting og diverse som lå og ventet. Kom hjem til legging. Så fire episoder av ER og nå eg jeg klar til seng.
Sånn... Det kan vel kalles "raskt oppsummert" ;) Hehe.. 




4 kommentarer:

  1. Ha ha ha........Like smidige som 2 kjøleskap var vi begge to der vi hang og slang før tyngdekraften endelig slo til og sendt meg i bakken. Ha ha ha.....Kom nettopp på noe!........Håper ikke mine nye naboer så oss i disse akrobatiske øvelsene? :-(
    Kjempekoselig å gå tur. det må vi gjøre oftere! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Jeg tror jeg dør litt på meg.. Helt hysterisk!
      Det er andre gang vi har blitt slengt både her og der på den der vugga. Neste gang skal det filmes og foreviges!!
      Ahahaha.... :-D

      Slett
  2. Men.. Fekk ungane lega og? HAH! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Om de fekk lega?? Va jo ikkje derfor me gjekk tur. For at DE sko lega.. Hahaha... ;)

      Slett