03.10.2013

En idiot på tur...

Mulig jeg har tørr humor, men dette er desidert, uten tvil, det beste reiseprogrammet jeg har sett noen gang! Jeg satt alene i stua og lo opptil flere ganger, høyt til og med..
Dette programmet har nok gått på tv en stund nå og for mange av dere er det sikkert gammelt nytt, men jeg fikk det først med meg i dag. Det hetere altså En idiot på tur (An idiot abroad), og sendes på nrk3.
Det er tre mannfolk som står bak denne ideen. To av dem jobber på kontor i England, mens han siste blir sendt rundt om i verden og gjør ting du ikke visste gikk an å gjøre. Altså ikke typiske turist-ting med andre ord. I dag var han i Thailand og fikk neglene sine fikset sammen med transvesitter, besøkte en mann som eide (og danset) med slangene sine, besøkte en hage som var full av penisskulpturer, var i et fengsel og fikk massage, så på/dykket med haier i bur og min favoritt: var med på kickboksing hvor de måtte ha bind forann øynene. Haha.. Jeg lo så tårene trillet. De to "kompisene" i England hadde altså arrangert dette for han. Dritnervøs opp i ringen med hundrevis av tilskuere og bind forann øynene. Han bokset så han ble helt gal hver gang han kom borti hjørnene i ringen, dommeren fikk flere slag hamret mot seg, og han snuflet flere ganger i sine egne bein fordi han var så nervøs.. Jeg kunne fortsatt.. Jaja, morsomt var det nå hvertfall ;)
Ellers har reisefeberen kommet for fullt! Kofferten er tatt ned fra loftet og pakkelisten min er skrevet. Så i morgen må alt pakkes, for på lørdag reiser vi - Johoo...


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar