14.10.2013

Liftgardiner

I skrivende stund sitter jeg hjemme og venter på at Ådne skal komme hjem. Egentlig skulle han kommet med 2-flyet, men det ble kansellert på grunn av tåke. Så skulle han komme med 19-flyet, men også det ble kansellert. Fikk hoppet på et fly til Oslo i håp om at han skulle få plass der videre til Stavanger. Så nå fikk jeg akkuratt en telefon om  at han var kommet av flyet på Gardemoen og var på vei til skranken for å sjekke inn på det neste ledige flyet. Hurra for det!! Håper bare det er ledig og at han kommer hjem i dag :)
Denne gang skal vi få gjort masse mens han er hjemme, det er vi begge enige om. Vi mangler fortsatt en del, bilder står fortsatt på gulvet (Ooops!) og har ikke blitt hengt opp enda. Vi har vært så usikre på hva vi har trengt og hvor det skulle stå, at vi har ikke turt å henge opp noe enda. Men nå....
Et stort hjortehode (helt sant), et maleri og to hyller står klar og venter. Ellers har jeg også bestemt meg for at det blir liftgardiner her i stuen. Noen som har erfaring med dette?? Jeg har aldri hatt det selv, men synes det er veldig, veldig fint :) Noen som har tips til butikker som selger fine liftgardiner?? Blir svært takknemlig for all hjelp :)
I morgen skal svigerfar ta med seg guttene i svømmehallen, så da tenkte vi å benytte anledningen til å få hengt opp noe og å få kikket litt på liftgardiner. Jeg tenker i fargen lyse besj eller hvit.. Og det skal ikke være med knytting. Fant noen bilder på nettet jeg likte. Kunne egentlig tenkt meg alle disse tre. Har du noen favoritter?




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar