20.10.2013

Oppsummering av helgen..

Javel.. Helgen går jo fortere enn lynet så plutselig var søndagskvelden komt.. Jaiks!
Har hatt en kjekk helg, så skal hvertfall ikke klage :)
På fredag var Katrine og Kathrine her (helt sant) og så film: Bridesmates. Hysterisk. Spesielt den ene episoden hvor hele gjengen ble matforgiftet.. hehe..
I går var en rolig dag. Var faktisk en tur på IKEA av alle ting. Dere vet, Ådne's favorittbutikk.. hehe.. Kjøpte garderobeinnredning og fikk montert det opp. Så nå kan vi endelig henge opp klærne våre. Fram til nå har de lagt litt rundt omkring. På ettermiddagen lot vi guttene springe fra seg en time i gymsalen - magisk! De sovnet på flekken begge to. Det vil si, Noah sovnet på sofaen og simen sovnet mens jeg pusset tennene på ham ;) På kvelden var jeg en tur hos Lena i det nye huset. Rebecca også. Flott og nytt og koselig med litt jentesnakk :)
I dag fikk jeg sove ut. Da jeg våknet, gikk Ådne og Noah i svømmehallen. Så da tok jeg Simen med meg til Stokkavannet og matet endene og svanene. Mens Simen tok luren sin kom Ine på kaffe besøk. Snakk om å være effektiv. Deretter bar det videre på trening. Herreguuuuuud for en økt... Jeg var helt kvalm da jeg var ferdig. Slet med å holde mageinnholdet mitt nede. Etter guttene ble lagt, satte Ådne og meg på ER, en gammel serie som har begynt i reprise, og så en forferdelig trist episode. Så nå sitter jeg her med hovne øyne og blir egentlig bare mer og mer klar over at det slettes ikke har vært en rolig helg. Men ting har liksom gått på skinner, så da føles det slik. Nå skal jeg hvertfall køye. Vi har begynt å legge oss kl 22. En god vane jeg håper vi klarer å holde lenge.
Håper dere også har hatt en flott helg!

 Den nye garderoben vår med masse oppheng. Mangler bare å få klærne på plass.

- Anette -

4 kommentarer:

  1. Såg skikkelig digg ut med sånn åpen garderobe :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det e faktisk heilt magisk :) MASSE oppheng. All a woman want ;)

      Slett
  2. kan du skrive om hobbyer du hadde som liten ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm.. Det hadde jo kanskje vært litt kjekt? Jeg vet ikke om jeg var så veldig interessant, men gi meg noen dagen ;)

      Slett