16.10.2013

Jul, jul.. Snart er det jul!

Javel.. Ikke lenge igjen til jul! De som kjenner meg vet at jeg lever og ånder for julen. Det er den dessidert flotteste og beste begivenheten i løpet av hele året. Var og handlet litt brød og melk, og i bladhyllene har de allerede fått inn julemagasinene - Jippi! Jeg kjøpte selvfølgelig med meg de to beste og sitter nå i sofaen og koser meg med herlig lesestoff. Gud men jeg gleder meg til å begynne å pynte!!!
Andre som gleder seg til jul eller?? ;)
Har fått masse tips i disse bladene om fine gaver man kan lage selv og pynt man kan lage selv. For ikke å nevne all den gode julebaksten.. Mmmmm....
For en gangs skyld skal jeg være tidlig ute, slik at jeg får tid til å lage litt julegaver. Ha et lite juleverksted for meg selv om kveldene. Jeg har jo til og med fått meg eget kontor med pult, så dette blir bra!
Nei, nå mangler jeg bare gløgg og pepperkaker. Fyr i peisen har jeg og julebladene ligger her i fanget og venter. Jeg elsker de små gledene mine av og til <3


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar